Novi Sad
25.03.2015.
18:49 > 23:44
Pokret "Dosta je bilo - Saša Radulović" saopštio je danas da je odbornik gradske Skupštine Novog Sada Zoran Nikolić pristupio tom pokretu.
  • antibot

    27.03.2015 13:30
    @svetlana/tamnava
    Hajde srećo, kaži ti meni o čemu pišeš!

    Ministar/nije ministar, predložio zakon/nije predložio zakon...

    To što je u ministarstvu bilo i ostalo toliko para (nije ni blizu tačno, ali da ne cepidlačim), je zasluga toga što nije radio svoj posao. Pitajte građane da li bi bilo bolje da je sve potrošio da ostane stari Zakon o radu, tj. bolji život građana! To govori o njegovoj brigi za obične građane više nego bilo koji komentar koji objavite!

    I ja sam pisao da Zakon o radu nema veze sa ovim ministarstvom, znači da se slažemo. Zašto se on ipak time bavio UMESTO SVOG POSLA je pitanje za vas!

    Kad su TAČNO ukinute SIEPA i fond za razvoj?
    Zahvaljujući kome i na čiju inicijativu?
    Za vreme kog ministra i u kom statusu?
    Ko ih je uopšte uveo i na čiji predlog?
    Obrazložite parolu do kraja!

    Protiv koga je ON podneo krivične prijave? TAČNO!

    To što vam je on jedina opcija na političkoj sceni govori o vama sasvim dovoljno! Ne treba vas ozbiljno shvatati!

    HAJDE JEDNOM KONAČNO, DA VAMA BOTOVIMA NE BUDE TEŠKO,ODGOVORITE NA POSTAVLJENA PITANJA!
    U pravu ste, sve najbolje znate, nemate stida da se suočite sa bilo kim...
    Zašto je onda teško odgovoriti na jednostavna pitanja? Imate priliku da vas narod čuje! Zašto je ne iskoristite? Da niste ipak malo lagali?
    Da čujem! Pitanja su postavljena u prethodnim komentarima. Do odgovora bi bilo pametnije da ćutite! Šteta što vam se žuri, baš kao i ovom što smanjuje i "povećava" plate i penzije!
  • svetlana

    26.03.2015 23:45
    poverenje
    Zakon o stećaju: Dok je bio ministar, imao je predlog koji nije prošao.U ministarstvu je bilo 104 miliona evra i toliko i ostalo...Ni evro nije potrošen, a mogao je! Zakon o radu nema mnogo veze sa ministarstvom privrede! Ukinuta je SIEPA, fond za razvoj...Podnete krivične prijave...Imao dobru zamisao koja je podržana pa se sutra odustalo kad je ušao u vladu...Hajde kažite konkretno o čemu pričate. Meni je ovo jedina opcija na političkoj sceni.

  • antibot

    26.03.2015 22:48
    @Todor
    Hajde i ti Todore uključi mozak.
    Firme u stečaju jesu već upropaštene, ali nisu još rasprodate. Stečajni upravnik se dovodi da bi namirio poverioce i radnike te firme, tim redom, ali je prvenstvena isplata njegove plate i prihoda onoga ko vodi taj stečaj pred sudom, u ovom slučaju rođena supruga. Tek posle dolaze poverioci, a radnicima ako nešto ostane. Takav nam je nesretni Zakon.

    Koliko je radnika isplatio, pošto toliko brine o njima? Nijednog!
    Koliko je poverilaca namirio? Jako malo.
    Koliko je sebi i supruzi isplatio od te upropaštene imovine? Skoro sve novce! Mnogo više nego što je pošteno i prikladno!

    To je po meni neuspešni stečajni upravnik, koji jako dobro koristi rupe u zakonu za sticanje isključivo lične dobiti, a ti ga slobodno hvali koliko hoćeš. Rezultati ipak sve govore.

    Mislim i da se možemo složiti da je pre botovski tvoj komentar i ostalih koji ovde lupaju prazne parole, nego moj. Zar ne botu, pardon, Todore?

    Mogao bi za početak da odgovoriš na pitanja iz prethodnog komentara, čisto da pokažeš da nisi bot:
    Koliko je poreza platio državi?
    Koliko je radnika plaćao?
    Koliko je prihoda imao veliki privrednik u svojim firmama?
    Koliko je ljudi ostalo gladno zbog njega?
    I u čemu je konkretna razlika između njega i Treće Srbije? Osim što su ovi već zajahali JKP a Radulović čeka na svoj red!

    Da čujem!
  • @Todor - #Antibot

    26.03.2015 19:52
    Vidis, Radulovic je otisao u stecaj, a neko se ipak setio da ulaze u njega. Doduse, mozda je i Radule otisao u bescenje. Kakva bi to steta bila.
  • Todor

    26.03.2015 19:09
    #Antibot
    AJde botovi malo ukljucite mozak, a ne samo da prepisujete sa table. Dakle 20 firmi u stecaju, znaci da je 20 firmi upropasceno(zbog cega nije ni bitno) ali to su firme koje su propale, pukle, vrede -0, tj duguju mnogo. Tu nema sta da se upropasti, neko je pre stecajnog to unistio. Stecajni upravnik dolazi samo da preostalu imovinu rasproda kako bi se naplatili bar neki poverioci.
  • Bivši član NDS-a

    26.03.2015 16:31
    Dosta je bilo
    Vukašine, slažem se sa Vama! Kao bivši član Tadićeve stranke znam da se Nikolić učlanio u NDS verujući da će biti drugačija od ostalih, da će se raditi pošteno! Na sreću, ima još idealista u ovoj Srbiji. Međutim, brzo je shvatio gde se našao i odlučio da izađe, za razliku od njegovih istomišljenika koji nisu imali hrabrosti za to. A nije da ih nije bilo, našao se i poneki naučnik među njima. Uveren sam da ovaj čovek i dalje ima nadu da će se u ovoj našoj jadnoj državi stvari postaviti na svoje mesto i da je iz tog razloga podržao ovu opciju. Verujem u njegovo poštenje i entuzijazam. Kada bismo svi smogli malo snage da se borimo kao on, ako ni zbog čega drugog, a ono za našu decu, ova naša Srbija bi bila drugačija! Nikoliću, nemoj da odustaješ!
  • antibot

    26.03.2015 15:22
    @DJB
    Znači još jedan centar kolektivnog mišljenja neprikosnovenog vođe!
    Kao u košnici, gde matica vlada, trutovi uživaju a radilice rade i najkraće traju. Nikakva razlika u odnosu na ostale partije. Iste lepe priče, a isti rad.

    @LosmiNS
    Po čemu je ekstra i zašto ga treba podržati? Za početak kaži zašto je drukčiji od ostalih, osim što mu se nije pružila prilika da zagrabi po JKP?

    @Ko je preletač
    Preletač je svako ko menja svoje mišljenje za mišljenje partije, jedne, druge, treće...
    Ako neko pređe jaz između dve suprotne stranke onda je preletač! Nije ga prešao jer je naprasno promenio mišljenje 5. put, već da bi zaradio, sada ili u skoroj budućnosti! U čemu je razlika između vas i TS koji isto kupuju odbornike??
    Za takav prelet ne treba hrabrost, već spremnost da se proda sve što čoveka čini individuom, za početak razmišljanje svojom glavom.
    Kao i za prethodnika, kako je on jedina i nekorumpirana opozicija?

    @Analiticar
    Dok je bio u Vladi nije pokušao da ruši Vučića, niti nešto protiv njega rekao. Nije se bavio svojim poslom, jer od privrede i investicija nije bilo ništa.
    Zalagao se za tuđi posao, promenu Zakona o radu, umesto prisile privatnika da se pridržavaju starog, mnogo povoljnijeg.
    Imao je načina. Kako ih sada pritiskaju i naplaćuju velike kazne? Postojao je način, ali njega to nije interesovalo.
    Zašto je upropastio preko 20 preduzeća u stečaju, da bi DOBRO zaradili SAMO on i supruga?

    Ne gađajte se praznim parolama, koje posle sami glasate, da stvorite iluziju kako vas ima! Na svakom skupu se to vidi. Ni za jedan autobus!
    Isti je kao i ostali, ali još nije dobio šansu da se razmaše.
    Vidite mu učinak u Srbiji! Koliko je poreza platio državi? Koliko je radnika plaćao? Koliko je prihoda imao veliki privrednik u svojim firmama? Koliko je ljudi ostalo gladno zbog njega?
    Odgovor: Gde je god mogao napravio je sve najgore, za sve oko sebe, osim svoje porodice!

    Eto vam promene, pa neka vam opet bude drugi kriv.

    Hajde Radulovi botovi po minusima!
  • Vukašin

    26.03.2015 14:05
    Ustavni sud je proglasio neustavnim blanko ostavke, i samim tim promenio koncept od sistema u kom kao poslanik moraš da slušaš šefa u sistem u kom je svaki poslanik samostalan i vlasnik svog mandata. U principu, mislim da svako "preletanje" treba ceniti za sebe, i ne mislim da mora biti nemoralno preleteti ili da su poslanici nešto "dužni" stranci. Dužni su građanima Srbije/opštine/pokrajine a ako njihov moralni kompas po pitanju toga šta je najbolje za zajednicu kaže da treba da promene stranku, jer je stranka postala trula ja ih u tome zdušno podržavam. Ako nisu razlog uverenja već pare, to je druga prica. Što se tiče ovog konkretno, nekako mi je teško da poverujem da bi neko preleteo u "Dosta je bilo" iz lične koristi. Preletanje u pobednički tim (SNS) je mnogo sumnjivije.
  • Ko je preletač

    26.03.2015 08:45
    a ko nije
    Preletač je čovek koji pređe iz opozicione stranke u vladajuću zbog ličnog interesa. Ako neko pređe iz jedne opozicione stranke u drugu opozicionu stranku taj ne može biti preletač. Za prelazak u pokret Saše Radulovića treba imati izuzetnu hrabrost i poštenje pošto je Pokret Dosta je bilo pod najžešćim udarom režima. Podrška Raduloviću koji je jedina ozbiljna i nekumpirana opozicija u zemlji.
  • dule

    26.03.2015 08:20
    Ovo mu nije trebalo.
  • Joca

    26.03.2015 08:13
    Pa taj Nikolić više ni sam ne zna gde bi..napustio odborničku grupu DS pa jedan period predstavljao Tadićev SDS, sad čovek ode kod Radulovića..ovde se izgleda radi o principu "ko da više"..
  • 26.03.2015 07:46
    Kakvi smo to ljudi
    Čitam komentare i ne mogu da verujem.
    Jedan isti postupak- prelazak odbornika iz jednog u drugi tabor. Jednom je to hrabri čin, koji vodi ka boljem sutra, a drugi put, čin prodate duše, koja za šaku para, menja uverenja i ideale. Sve samo zavisi od toga, da li to rade "naši", ili "njihovi".
  • 26.03.2015 07:37
    Svi su isti
    Koristi se prljavim rabotama i prima preletacki olos u svoje redove, koristi botove da mu komentarima dizu rejting (kao da ga ima), a tvrdi da je bolji i posteniji od ostalih politicara.
  • LosmiNS

    26.03.2015 07:30
    Svaka čast Saši lik je extra i treba ga podržati.Preletače niko ne voli ali teško je naći ozbiljne i pametne ljude koji bi hteli da se bave politikom,nažalost.
  • Lovac Luka

    26.03.2015 07:30
    e moj Sasa
    Ako mislis ozbiljno nesto da uradis,peletace ne primaj.Oni su ti koji ce te minirati i prvi zabosti noz u ledja.To su ljudi vodjeni samo svojim interesima.
  • 26.03.2015 07:06
    DS-Tadic-Radulovic-sta je sledece?
    Ako ste zaboravili...ovaj odbornik je dobio mandat na listi DS, pa je onda posle presao kod Tadica u njegovu stranku, pa je sad presao kod Radulovica.
  • 26.03.2015 07:05
    E moj Zorane DS pa SDS pa Raduloveć, sve luzer do luzera. Već kada si davao one izjave da nećeš se prodati trebao si ostati dosledan, trebao si ostati čovek. Sada je kasno.....
  • 021

    26.03.2015 06:45
    ja se pitam samo jedno a ko to sve finansira,politika je skupa zanimacija.
  • 26.03.2015 06:45
    sta reci sem uzas pa da je Radulovic nesto umeo da uradi ne bi ga Vucic izbacio oz vlade.
  • Kontrash

    26.03.2015 05:27
    Sedam odbornika u celoj Srbiji
    Onda mu Radulović dođe nešto kao Snežana ?! A kada se sakupe i ostali napuniće barem jedan minibus i stati u red iza ostalih većih buseva (LSV, LDP, Ljajićev, Rističevićev, Živkovićev...).
  • novosađanin

    26.03.2015 05:15
    naučnik
    Taj Nikolić dok ga je hranio DS nije ni jednom za govornicu izašao. Kada je napustio DS i otišao sa drugim preletačima u NDS uvredio se jer nije bio kandidat za predsednika GO NDS gde su mnogo školovaniji i učeniji ljudi bili, npr.prof. Uranija. Posle je i njih napustio i otišao samostalno uz povike "Nemojte mi dolaziti (stranke) sa ponudama, ne možete me tako malo platiti, koliko meni treba". A Radulović elektrotehničar, napustio je svoju struku i video gde su pare u (politici). Kao stečajni upravnik, i ex ministar, otišao sa te funkcije a pare milionske sklonio na drugo ime. Eto ekipe. E da, Nikolić je i Fjutoga.
  • DJB

    26.03.2015 00:12
    @Toma - Opet greška
    Niko ne može biti primljen u naše redove ako se ne složi da zastupa politiku koju mi zastupamo. Ako ste spremni da insistirate na transparentnosti trošenja poreskog novca (transparentnost je lek za korupciju) možete da budete i iz DS-a, primićemo vas nije problem. Ako želite samo da ponesete našu etiketu a da radite kao što radi partijska kasta na svim nivoima vlasti u Srbiji, mi na to ne pristajemo. Ako nas prevarite javno ćemo vas se odreći. I to je to.
  • radijacija

    25.03.2015 22:57
    Jos jedan pobegao iz DS-a, sta im tamo rade kada svi beze :)))
  • Chiske

    25.03.2015 22:52
    Jel vi stvarno verujete da je ovaj drugaciji od ostatka klosarske bande? Ovaj je mozda i gori, on je covek koji se javno zalaze za jos manju autonomiju Vojvodine, tako da samo budala moze da da mu da glas...
  • antibot

    25.03.2015 22:47
    Koliko ja vidim, ovaj se ne gadi otpada iz svih partija koje kritikuje.

    Tako, i bez izbora, ima poslanike u NS, BG, ČA, VŠ.
    Sve je to običan OTPAD drugih stranaka, ali kad je gola borba za vlast u pitanju, daj šta daš, poklonu se u zube ne gleda, zar ne?

    Zar baš takvom karakteru treba dati glas?
    Zar se ne ponaša kao svi drugi?
    SVI oni lepo pričaju, a SVE ih vidimo šta rade, pa tako i Radulovića!
    Počeo je i pre provere poverenja naroda.
    Isto radi što i Treća Srbija. I oni tako kupuju poslanike gde im fali.
    U čemu se razlikuju, osim što su ovi dobili krave muzare u vidu JKP dok Radulović čeka u redu?
    Stvarno, u čemu je razlika? Po postupcima, ne po parolama, jer svi oni lepo pričaju!

    Hajde Radulovi botovi po minusima!
  • -

    25.03.2015 21:49
    -
    radnici na lizing
    ovaj patent je vec isproban u ns-u.

    nema isplata. pri trazenju istih-sut karta iz agencije a na tvoje mesto dolazi novi koji ce proci isto tako

    mene zabole. ja sam samofinansirajuci ali sta cete vi?
  • 25.03.2015 21:04
    Bravo!
  • Toma=Opet greska

    25.03.2015 20:44
    greska
    Prijatelju, prvo nauci da pises, pa onda kritikuj ali samo onog koga poznajes. Ovako na zalost postajes samo smesan!
  • glas

    25.03.2015 20:23
    za sasu radulovica!
    Neka pobedi Sasa i ukloni stetocine sa kupljenim diplomama.
  • Građanin

    25.03.2015 20:04
    ...
    Step by step...good by SNS!
  • DJB

    25.03.2015 20:04
    N
    Na mala vrata smo usli.;) 'Aj', neka je sa srecom pa da nas nakon lokalnih bude 10!
  • dare

    25.03.2015 19:56
    bravo
    samo napred na sledećim izborima imaćete ih najmanje deset!
  • BiHihiiihiiii

    25.03.2015 19:46
    Jos jedan Bosanac - lider. Ne moze da smeta.
  • 25.03.2015 19:36
    O, ne. Sve prevaranti na gomili
  • Toma

    25.03.2015 19:08
    Opet greška
    Radulović ako hoće da radi kako treba, ne sme da prima ovakve ljude.
    Ako su izdali DS, izdaće i njega 3x lakše.
    Da je to čestit čovek, on bi u slučaju objektivnog razmimoilaženja sa stranačkim stavovima, a to je legitimno da se desi, podneo ostavku na to mesto i otišao svojim poslom.

    Ovako kako je uradio je ljigavo i prevarantski.

    znači ništa ni od radulovića, preletači, koji su obična go*na, vidim da se ni njemu ne gade, a onda je sve isto.
  • Analiticar

    25.03.2015 19:04
    Analiza
    Mandat po mandat i smenicemo Vucica, naravno demokratski
  • 25.03.2015 18:56
    e kada ovakvi ljudi udju u skupstinu onda nam stvarno nema spasa zagarantovano!
  • Marlen

    25.03.2015 18:55
    Jedan po jedan

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna